ONLİNE İŞLEMLER



MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM) EĞİTİMİ

:
:
:
:
:
:

ETO Akademi’nin Kurumsal Gelişim Eğitim Programları kapsamında düzenlediği eğitim 2 tam gün sürecektir.           

 

Eğitim konu başlıkları şu şekildedir;
Müşterilerle İletişim Nasıl Olmalı?
Etkin Dinleme, Etkili Konuşma, Sözsüz İletişim Nasıl Olmalı?
Önyargı, Algılama, Tutum ve Davranışların Sözlerin Önüne Geçmesi
Empati ve Doğru Anlaşılma, Güvenirlik
Olumsuzlukları Kişiselleştirme ve Karşı Tavır Geliştirme
Davranış Tipleri Nelerdir?
Eleştirileri Karşılama
Kendini Kabul Ettirme
Güçlü, Zayıf Yanları, Çatışmaları ve Yanlış Anlamaları Yönetmek
Müşteri İlişkilerinde Yeni Yaklaşımlar Nelerdir?
Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati Yaratma
Müşteri Kazanma ve Elde Tutma Yöntemleri
Değer Oluşturma
CRM Kavramı ve CRM ile Pazarlama Yapmanın Yararları
Müşteri Derinleştirme ve Müşteriyi Değerine Göre Ayrıştırma
Hedef Odaklı Kampanyalar

 

Eğitim katılım payı ETO üyeleri için 275 TL olup, üye olmayan katılımcılar için 750 TL’dir. Katılım payı Odamız veznesine elden yatırılabilecek veya aşağıda belirtilen hesap numarasına havale/eft ile gönderilebilecektir. Eğitim katkı payı yatırılırken firma ünvanı, eğitime katılacak kişinin adı ve eğitimin isminin mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.


Kişisel verileriniz, Katılımcı Başvuru kapsamında işlenmektedir. “Başvuru Yap” butonuna basarak Çerez Politikası’nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

© Copyright 2017 | Eskişehir Ticaret Odası Tüm Hakları Saklıdır.
KVKK Aydınlatma Metinleri