ETO Akademi’nin Kurumsal Gelişim Eğitim Programları kapsamında düzenlediği eğitim 2 tam gün sürecektir.
Eğitim konu başlıkları şu şekildedir;
Tanımı, kapsamı, amacı ve önemi
Müşterilerle etkili iletişim kurma yöntemleri
Müşteri memnuniyeti ve sadakati nasıl oluşur?
Müşteri kazanma ve müşteriyi elde tutma yöntemleri
Müşteri ilişkilerinde stratejik yaklaşım
*Müşteri tatmini
*Müşteri bağlılığı
*Müşteri odaklılık
*Müşteri değeri
*Müşteri tabanını korumak ve geliştirmek
Müşteri İlişkilerinin planlaması ve uygulama süreci
Örgüt kültürü ve müşteri ilişkileri
Müşteri ilişkileri yönetimi uygulamaları
Türkiye’de CRM uygulamaları
Müşteri ilişkilerinde karşılaşılan sorunlar ve çözümleri
Eğitim katılım payı ETO üyeleri için 450 TL olup, üye olmayan katılımcılar için 1400 TL’dir. Katılım payı Odamız veznesine elden yatırılabilecek veya aşağıda belirtilen hesap numarasına havale/eft ile gönderilebilecektir. Eğitim katkı payı yatırılırken firma unvanı, eğitime katılacak kişinin adı ve eğitimin isminin mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
Halk Bankası Eskişehir Şubesi IBAN Numarası:TR13 0001 2009 3480 0016 0000 29 Hesap Numarası:16000029 |