ÇEVRİMİÇİ İŞLEMLER



ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ EĞİTİMİ

:
:
:
:
:
:

ETO Akademi’nin Kurumsal Gelişim Eğitim Programları kapsamında düzenlediği eğitim 2 tam gün sürecektir.           

 

Eğitim konu başlıkları şu şekildedir;

Kılavuzluk prensipleri
Şikayetleri ele alma çerçevesi
Planlama ve tasarım
Şikayetleri ele alma prosesinin çalıştırılması
İletişim
Şikâyetin alınması, takip edilmesi
Şikâyetin alındığının bildirilmesi
Şikâyetin ilk değerlendirmesi ve araştırılması
Şikâyetlere cevap verme
Kararın bildirilmesi
Şikâyetin kapatılması
Sürdürme ve iyileştirme
Bilginin toplanması
Şikâyetlerin analizi ve değerlendirilmesi
Şikâyetleri ele alma prosesinin izlenmesi
Şikâyetleri ele alma prosesi yönetiminin gözden geçirmesi
Sürekli iyileştirme

 

Eğitim katılım payı ETO üyeleri için 450 TL olup, üye olmayan katılımcılar için 1400 TL’dir. Katılım payı Odamız veznesine elden yatırılabilecek veya aşağıda belirtilen hesap numarasına havale/eft ile gönderilebilecektir. Eğitim katkı payı yatırılırken firma unvanı, eğitime katılacak kişinin adı ve eğitimin isminin mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.


Kişisel verileriniz, Katılımcı Başvuru kapsamında işlenmektedir. “Başvuru Yap” butonuna basarak Çerez Politikası’nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

© Copyright 2017 | Eskişehir Ticaret Odası Tüm Hakları Saklıdır.
KVKK Aydınlatma Metinleri