ETO Akademi’nin Kurumsal Gelişim Eğitim Programları kapsamında düzenlediği eğitim 2 tam gün sürecektir.
Eğitim konu başlıkları şu şekildedir;
Müşteri Kavramı ve Müşteri İlişkilerinin Tarihsel Gelişimi
Müşteri Odaklı Kurumsal İmaj
Müşteri İçin Değer Yaratma
Kurumsal İmaj Müşteriye Nasıl Yansır?
Her Temasta Müşteri Algısı Yönetimi
Müşteri Beklentileri
Müşteri İlişkilerinde Empati
Müşteri İlişkilerinin Bireylere Olumu Etkileri
Müşteri Kazanma ve Tutma
Kaybedilen Müşterinin Geri Kazanılması
Müşteri Şikâyetlerinin Ele Alınması
Müşteri Memnuniyetinin Maliyeti
Uzun Dönemli Müşteri Yaklaşımı ve Güven İlişkisi
Müşteri Tipleri ve Müşteri Tiplerine Uygun İlişki Biçimleri
Şikâyet Karşılama ve Çözüm Süreci
Müşteri Karar Sürecini Belirleyen Unsurlar
Müşteri İlişkilerinde Temel İletişim Yaklaşımları
Eğitim katılım payı ETO üyeleri için 120 TL olup, üye olmayan katılımcılar için 300 TL’dir. Katılım payı Odamız veznesine elden yatırılabilecek veya aşağıda belirtilen hesap numarasına havale/eft ile gönderilebilecektir. Eğitim katkı payı yatırılırken firma ünvanı, eğitime katılacak kişinin adı ve eğitimin isminin mutlaka belirtilmesi gerekmektedir. Eğitim kaydınız esnasında dekontunuzu taratarak sisteme yüklemeniz gerekmektedir.
Eğitime ait katılımcı sayısı sınırlandırılmış olup, kayıt yaptıran ilk 30 kişi eğitime katılabileceklerdir.
Başvuru süreci 18 Eylül 2018 Salı günü 17.00’da sona erecektir.
Katılım Payının Yatırılacağı Hesap Bilgileri
Halk Bankası Sanayi Sitesi Şubesi
Hesap Adı: Eskişehir Ticaret Odası
Hesap Numarası: 16000030
IBAN: TR66 0001 2009 3510 0016 0000 30
Ayrıntılı Bilgi İçin;
Hatice Şerment / Tel: 222 26 26 / 228
Mail: etoakademi@etonet.org.tr