ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi
| Eğitmen | Ceren BESLEME |
| Konu | ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi |
| Tarih | 15 Ocak 2026 |
| Bitiş tarihi | 16 Ocak 2026 |
| Saat | 09:30 |
| Yer | Eskişehir Ticaret Odası Eğitim Salonu (Yeni Hizmet Binası-Şehir Hastanesi karşısı) |
| Ücret bilgisi |
Tanımlar
Kılavuzluk prensipleri
Şikâyetleri ele alma çerçevesi
Şikâyetleri ele alma prosesinin çalıştırtılmadı
Şikâyetin alınması, talip edilmesi, alındığının bildirilmesi, ilk değerlendirmesi, araştırılması
Şikâyetlere cevap verme
Kararın bildirilmesi
Şikâyetin kapatılması
Sürdürme ve iyileştirme
Bilginin toplanması
Şikâyetlerin analizi ve değerlendirilmesi
Eğitim katılım payı ETO üyeleri için 990 TL olup, üye olmayan katılımcılar için 3450 TL’dir. Katılım payı Odamız veznesine elden yatırılabilecek veya aşağıda belirtilen hesap numarasına havale/eft ile gönderilebilecektir. Eğitim katkı payı yatırılırken firma unvanı, eğitime katılacak kişinin adı ve eğitimin isminin mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
Halk Bankası Eskişehir Şubesi IBAN Numarası:TR13 0001 2009 3480 0016 0000 29 Hesap Numarası:16000029 |