Kobiler İçin Dijital Mecralarda Marka Yönetimi ve Kurumsal İletişim
| Eğitmen | Prof.Dr.M.Ali TİLTAY |
| Konu | Kobiler İçin Dijital Mecralarda Marka Yönetimi ve Kurumsal İletişim |
| Tarih | 22 Ocak 2026 |
| Bitiş tarihi | 23 Ocak 2026 |
| Saat | 09:30 |
| Yer | Eskişehir Ticaret Odası Eğitim Salonu (Yeni Hizmet Binası-Şehir Hastanesi karşısı) |
| Ücret bilgisi |
Marka kimliği ve konumlandırma
*Marka kişiliği ve değerleri
*KOBİ’ler için uygun marka hikâyesi oluşturma
Dijital mecralarda görünürlük
*Web sitesi, sosyal medya, e-ticaret entegrasyonu
*SEO ve içerik pazarlaması
Sosyal medya stratejisi
*Hedef kitle analizi
*Platform seçimi (Instagram, LinkedIn, TikTok, X, Facbook)
*İçerik takvimi oluşturma
Dijital reklamcılık
Kurumsal iletişim stratejisi
Online itibar yönetimi
Kriz yönetimi ve iletişimi
Müşteri deneyimi ve sadakati
Uygulama atölyesi: dijital kampanya tasarımı
Eğitim katılım payı ETO üyeleri için 990 TL olup, üye olmayan katılımcılar için 3450 TL’dir. Katılım payı Odamız veznesine elden yatırılabilecek veya aşağıda belirtilen hesap numarasına havale/eft ile gönderilebilecektir. Eğitim katkı payı yatırılırken firma unvanı, eğitime katılacak kişinin adı ve eğitimin isminin mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
Halk Bankası Eskişehir Şubesi IBAN Numarası:TR13 0001 2009 3480 0016 0000 29 Hesap Numarası:16000029 |
NOT: Program sonunda %80 katılım şartını sağlayan katılımcılara Eskişehir Osmangazi Üniversitesi onaylı Katılım Belgesi verilecektir.