Sosyal Medyada Marka ve Şirket İtibarının Korunması ve Yönetilmesi Eğitimi
| Eğitmen | Doç.Dr.M.Sami İŞLEK |
| Konu | Sosyal Medyada Marka ve Şirket İtibarının Korunması ve Yönetilmesi Eğitimi |
| Tarih | 16 Nisan 2026 |
| Bitiş tarihi | 16 Nisan 2026 |
| Saat | 09:30 |
| Yer | Eskişehir Ticaret Odası Eğitim Salonu (Yeni Hizmet Binası-Şehir Hastanesi karşısı) |
| Ücret bilgisi |
Dijital itibar ve sosyal medya ekosistemi
*Marka itibarı kavramı ve önemi
*Sosyal medyada algı yönetimi
*Başarılı ve başarısız örnek marka vakaları
Marka imajının sosyal medyada korunması
*Sosyal medya krizlerinin erken fark edilmesi
*Dijital izleme ve raporlama araçları (social listening)
*Yanlış bilgi ve dezenformasyona karşı önlemler
Kriz yönetimi ve itibarın yeniden inşası
*Kriz anında yapılması ve yapılmaması gerekenler
*Kriz iletişim planı hazırlama
*Marka sözcülerinin rolü ve medya ile iletişim
NOT: Program sonunda %80 katılım şartını sağlayan katılımcılara Eskişehir Osmangazi Üniversitesi onaylı Katılım Belgesi verilecektir.
Eğitim katılım payı ETO üyeleri için 495 TL olup, üye olmayan katılımcılar için 1725 TL’dir. Katılım payı Odamız veznesine elden yatırılabilecek veya aşağıda belirtilen hesap numarasına havale/eft ile gönderilebilecektir. Eğitim katkı payı yatırılırken firma unvanı, eğitime katılacak kişinin adı ve eğitimin isminin mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
Halk Bankası Eskişehir Şubesi IBAN Numarası:TR13 0001 2009 3480 0016 0000 29 Hesap Numarası:16000029 |