ÜYE MEMNUNİYETİNDE ETO ZİRVEDE

57 mahallede 8066 üyeyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmeler hakkında değerlendirmede bulunan ETO Başkanı Metin Güler,  üyelerin ETO’dan duyduğu memnuniyetin arttığını belirterek, tüccarın taleplerini dile getirmeye ve işlerini kolaylaştırmaya devam edeceklerini kaydetti. Eskişehir Ticaret Odası Üye İlişkileri birimi 57 mahalledeki üyelerin işyerlerini ziyaret ederek tüccarın taleplerini ve sorunlarını tespit etti. 8066 işyerine gerçekleştirilen ziyaretlerle üyelere ETO’nun sürdürdüğü hizmetler, faaliyetler ve projeler hakkında sorular yöneltildi. Ziyaretlerde ETO’nun üyelerin sorunlarını yeteri karar dile getirip getirmediği, odanın ücretsiz eğitim ve seminer, fuar, danışmanlık hizmetlerinden memnun olup olmadığı da soruldu. Üyelerin %83’ü odanın sürdürdüğü hizmetlerden ve faaliyetlerden memnun olduğunu, %81’i ETO’nun ticaretin ve üyelerin sorunlarını yeteri kadar dile getirdiğini belirtti. Üyelerin en çok yaşadığı sorunlar tespit edildi Ziyaretlerde ayrıca üyelere ticarette karşılaştıkları zorluklar, ticarette yaşadıkları sıkıntılar ve ekonomiye dair görüşleri de soruldu. Üyelerin en çok dile getirdiği sorunlar ise işletme maliyetlerinin artmasına karşın karlılığın azalması, sermaye sıkıntısı, banka kredi faizlerinin yüksekliği, tüccarın artan yükümlülükleri oldu. Üyeler ayrıca aldıkları ürünün yerine yenisi koyarken sıkıntı yaşadıklarını, kira başta olmak üzere fatura ve işletme giderlerinin çok yükseldiğini ifade ettiler. Ziyaretlerde personel giderlerinin yükselmesi nedeniyle zorluk yaşandığı da üyeler tarafından sıkça belirtildi.  Hizmet kalitesi artınca memnuniyet de arttı Üye ilişkileri biriminin gerçekleştirdiği işyeri ziyaretlerinin verileri hakkında değerlendirmede bulunan ETO Başkanı Metin Güler, üyelerin odaya gösterdiği teveccüh için teşekkür etti. Üye ziyaretlerinden gelen verilerin, talep ve isteklerin oda olarak ilgili kurumlara iletildiğini belirten Güler, hem TOBB hem ilgili bakanlıklar nezdinde sorunların çözümü için girişimde bulunduklarını kaydetti. Gerçekleştirdikleri işyeri ziyaretleriyle üyelerin ve ekonominin nabzını tuttuklarını kaydeden Güler, sürdürdükleri çalışmalarla ticaretin önündeki engelleri aşmak için çalışmaya devam edeceklerini söyledi. Üyelerin artık ETO’dan dünya standartlarında hizmet aldığının altını çizen Güler, kurumun hizmet kalitesinin hem küresel ISO 10002 hem de uluslararası akreditasyon sistemiyle tescillendiğini kaydetti. Odanın hizmet kalitesinin artmasıyla birlikte üyelerin memnuniyet oranının da arttığını kaydeden Güler, sayısı 17 bin aşan üyesiyle ETO’nun Eskişehir ekonomisine değer katmayı sürdüreceğini sözlerine ekledi.
ÜYE MEMNUNİYETİNDE ETO ZİRVEDE
ÜYE MEMNUNİYETİNDE ETO ZİRVEDE
ÜYE MEMNUNİYETİNDE ETO ZİRVEDE
ÜYE MEMNUNİYETİNDE ETO ZİRVEDE
Arama
Kurumsal
Tarihçe
Politika ve Değerler
Kalite Politikamız
Üye İlişkileri Politikamız
Temel Değerlerimiz
Politikalarımız
Misyon ve Vizyon
Stratejik Plan
Şikayet Yönetim İş Akışı
Organizasyon Şeması
Yönetim
İdari
Faaliyet Raporları
Kurumsal Kimlik
KVKK Aydınlatma Metinleri
Oda Kayıt
ETO Akademi Başvurusu
Hijyen Eğitimi Başvurusu
K Belgesi Başvurusu
Güvenlik Kamera Sistemi
Çerez Politikası
Katılımcı Başvurusu
İhale Başvurusu
Başkanımız
Özgeçmiş
Fotoğraflar
İletişim
Hizmetler
Ticaret Sicil Hizmetleri
Ünvan Sorgulama
İstenen Evrak
Uluslararası İlişkiler
İhracat Destek
Harita
Ticari Heyet Fotoğrafları
Küresel İş Birliği
İş Birliği Raporları
Ülke Raporları
AB Bilgi Merkezi
Vize Ofisi
Uluslararası Karne ve Belgeler
Dolaşım Belgesi
ATA Karnesi
TIR Karnesi
Belge Hizmetleri
Servis Belgesi
İş Makineleri
Sayısal Takograf
K Yetki Belgesi
Sözleşme Örnekleri
İş Geliştirme Danışmanlığı
Vergi Danışmanlığı
Hukuk Müşavirliği
Cenaze Aracı Hizmetleri
ETO Akademi
İmalat Yeterlilik Belgesi
Yerli Malı Belgesi
Ekspertiz Raporu
Kapasite Raporu
TOBB-Sigorta Levha
Arabuluculuk Merkezi
Eskişehir Analizler ve Ekonomik Göstergeler
Sıkça Sorulan Sorular
ETO Sanat
Projeler
Eskişehir İnovasyon, Yazılım ve Ar-Ge Kümelenmesi (ESİYAK)
Eskişehir E-Ticaret Merkezi
Eskişehir AB Bilgi Merkezi
Fashion Eskişehir
Eskişehir Fuar Kongre Merkezi (EFKM)
ETO METSEM
Gıda Sektöründe İzlenebilirlik
EFQM Mükemmellik Modeli
ETO İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi
Konuk Pedal
Oyun ve Animasyon Geliştirme Merkezi
Medya
ETO TV
ETO Tanıtım Filmi
Video Galeri
ETO Akademi
Basında Biz
Yayınlarımız
ETO Dergi
Duyurular
Yurt İçi Fuar Duyuruları
ETO İhale Duyuruları
Haberler
İstenen Evrak