HEPGELECEKSİN.COM BASINA TANITILDI

Eskişehir’e gelen turist sayısını ve hizmet sektörünün kazancını artırmak için ETO öncülüğünde yürütülen “hepgeleceksin.com” isimli turizm kampanyası basın mensuplarıyla paylaşıldı. Eskişehir Ticaret Odası öncülüğünde ve Eskişehir’deki turizm paydaşlarının katılımı ile gerçekleştirilen hepgeleceksin.com isimli turizm kampanyası basın mensuplarına tanıtıldı. 17 Ocak Çarşamba günü gerçekleştirilen tanıtım toplantısına Eskişehir Ticaret Odası Başkanı Metin Güler ve şehrimizdeki turizm dernek ve kuruluşlarının temsilcileri katıldı. Tanıtım toplantısına konuşan ETO Başkanı Metin Güler, “ESKİŞEHİR’İ ÇOK SEVECEKSİN HEP GELECEKSİN ”sloganın BİR TURİZM KAMPANYASI neticesinde oluşturulduğunu belirterek, amaçlarının şehir ekonomisine katkı sağlamak olduğunu kaydetti. Kampanyanın gelişim süreci hakkında bilgi veren Güler, Bunun için sömestre tatilinde Eskişehir’in daha fazla turist ağırlamasını sağlamak amacıyla, öncelikle bu alanda hizmet veren ilgili kişi ve kurumları odamıza davet ettik. Bildiğiniz gibi daha önce hayata geçirmeyi planladığımız Turizm Kümelenmesi çalışmamız var. Bu kapsamda, İl Turizm Müdürlüğümüzü, ilçe belediyelerimizi, üniversitelerimizin ilgili öğretim üyelerini, Turizm Derneklerini,  yani TURSAB, TUROB, GÜMTOB,  SKAL gibi kuruluşları, otelcileri bir araya getirdik. Kısacası şehrin turizm alanında çalışan aktörlerini topladık. Bir dizi arama toplantısı yaptık. Beklentileri ve önerileri dinledik. Bu toplantıların sonucunda, bir tanıtım ve turizm kampanyası hazırlamaya karar verdik.Önce kampanya dönemini ve hedef kitlemizi belirledik. 30-45 yaş aralığında,  İstanbul, Ankara, İzmir ve Konya’da yaşayan, eğitimli, gelir düzeyi iyi olan, seyahat etmeyi seven, internet kullanımı yüksek, ulaşım açısından Eskişehir’e erişim potansiyeli olan çocuklu aileleri hedefledik” diye konuştu. Hepgeleceksin.com yıl boyunca aktif olarak kullanılacak Kampanya vasıtasıyla 2.8 milyon kişiye ulaşma hedefi koyduklarını kaydeden Güler, “Kentin özelliklerini ayrıştırmadan, bu genç ve çocuklu ailelere 19 Ocak 2018 Cuma – 4 Şubat 2018 Pazar arasına rastlayan sömestre tatilinde, konaklama ve etkinlikler özelinde cazip gelebilecek indirimler, fırsatlar ve toplu avantajlar sağlamak için girişimlerde bulunduk. Paydaşlarımız kampanyamıza katıldılar. Eskişehir’e daha fazla para harcayan turist çekmeyi planladık. Bunun için, bu hedef kitle nezdinde ilgi çeken, akılda kalan bir sloganla bu kampanyanın kurumsal vaadini ve logosunu yaratmak için çalışmaya başladık.“Hep Geleceksin” sloganını belirledik. Bu sloganı “Eskişehir’i çok seveceksin, çocuğun çok mutlu olacak ve hep gelmek isteyeceksin” fikri üzerine, uzun vadeli bir söylem haline getirmeye karar verdik. Ayrıca sömestre tatilinde bu kampanyanın ilk adımını atıp zaman içinde değişik vesilelerle geliştirmeyi hedefledik. Örneğin 23 Nisan döneminde geliştirerek tekrarlamayı hedefledik. Ardından yaz tatilinde ve bayram tatillerinde sürdürmeyi planladık.  Yıl boyunca devam edecek. Konserler, tiyatrolar, çocuk tiyatroları, sergiler, çocuklara yönelik eğitimlerden oluşan bir program oluşturduk. 50’nin üzerinde etkinlik planladık. Bunun için kentimizin tüm aktörleriyle temasa geçtik.  Belediyelerle de görüştük. Otel yöneticilerinin önerileriyle İstanbul, Ankara, İzmir, Konya’yı hedef kentler olarak belirledik. Proje için detayları barındıran bir web sitesi hazırladık” dedi. Medyatik isimleri turizm kampanyamıza dahil edeceğiz Hepgeleceksin.com’un tanıtımında sosyal medyaya ağırlık verileceğini kaydeden Güler, “Facebook, Instagram, Youtube ve Twitter sayfaları hazırlandı. Bu sayfalar, kampanya boyunca birebir güncelleme yapılarak gelişecek. Tüm dijital mecralarda gösterilmek üzere videolar hazırladık. Bazı medyatik isimlere ulaştık, onları da kampanyamızın tanıtımına dahil ettik.  Etmeye de devam ediyoruz. Bu vesileyle şehrimizin ekonomisine katkı sağlama amacıyla planladığımız bu kampanyaya destek veren tüm kurum ve kuruluşlara,  teşekkürlerimi sunuyorum. Bugünkü toplantımıza katılımınız için siz basın mensuplarımıza ayrıca teşekkür ediyorum” dedi. ETO Başkanı Metin Güler’in konuşmasının ardından gazetecilere” hepgeleceksin.com” internet sitesi ve kampanya hakkında sunum yapıldı.
HEPGELECEKSİN.COM BASINA TANITILDI
HEPGELECEKSİN.COM BASINA TANITILDI
HEPGELECEKSİN.COM BASINA TANITILDI
HEPGELECEKSİN.COM BASINA TANITILDI
HEPGELECEKSİN.COM BASINA TANITILDI
Arama
Kurumsal
Tarihçe
Politika ve Değerler
Kalite Politikamız
Üye İlişkileri Politikamız
Temel Değerlerimiz
Politikalarımız
Misyon ve Vizyon
Stratejik Plan
Şikayet Yönetim İş Akışı
Organizasyon Şeması
Yönetim
İdari
Faaliyet Raporları
Kurumsal Kimlik
KVKK Aydınlatma Metinleri
Oda Kayıt
ETO Akademi Başvurusu
Hijyen Eğitimi Başvurusu
K Belgesi Başvurusu
Güvenlik Kamera Sistemi
Çerez Politikası
Katılımcı Başvurusu
İhale Başvurusu
Başkanımız
Özgeçmiş
Fotoğraflar
İletişim
Hizmetler
Ticaret Sicil Hizmetleri
Ünvan Sorgulama
Üyelik Evrakı
Uluslararası İlişkiler
İhracat Destek
Harita
Ticari Heyet Fotoğrafları
Küresel İş Birliği
İş Birliği Raporları
Ülke Raporları
AB Bilgi Merkezi
Vize Ofisi
Uluslararası Karne ve Belgeler
Dolaşım Belgesi
ATA Karnesi
TIR Karnesi
Belge Hizmetleri
Servis Belgesi
İş Makineleri
Sayısal Takograf
K Yetki Belgesi
Sözleşme Örnekleri
İş Geliştirme Danışmanlığı
Vergi Danışmanlığı
Hukuk Müşavirliği
Cenaze Aracı Hizmetleri
ETO Akademi
İmalat Yeterlilik Belgesi
Yerli Malı Belgesi
Ekspertiz Raporu
Kapasite Raporu
TOBB-Sigorta Levha
Arabuluculuk Merkezi
Eskişehir Analizler ve Ekonomik Göstergeler
Sıkça Sorulan Sorular
ETO Sanat
Projeler
Eskişehir İnovasyon, Yazılım ve Ar-Ge Kümelenmesi (ESİYAK)
Eskişehir E-Ticaret Merkezi
Eskişehir AB Bilgi Merkezi
Fashion Eskişehir
Eskişehir Fuar Kongre Merkezi (EFKM)
ETO METSEM
Gıda Sektöründe İzlenebilirlik
EFQM Mükemmellik Modeli
ETO İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi
Konuk Pedal
Oyun ve Animasyon Geliştirme Merkezi
Medya
ETO TV
ETO Tanıtım Filmi
Video Galeri
ETO Akademi
Basında Biz
Yayınlarımız
ETO Dergi
Duyurular
Yurt İçi Fuar Duyuruları
ETO İhale Duyuruları
Haberler