ETO Akademi’nin Kurumsal Gelişim Eğitim Programları kapsamında düzenlediği eğitim 2 tam gün sürecektir.
Eğitim konu başlıkları şu şekildedir;
Müşterilerle İletişim Nasıl Olmalı?
Etkin Dinleme, Etkili Konuşma, Sözsüz İletişim
İlk İzlenim, Egolar
Önyargı, Algılama, Tutum ve Davranışların Sözlerin Önüne Geçmesi
Empati ve Doğru Anlaşılma, Güvenirlik
Olumsuzlukları Kişiselleştirme ve Karşı Tavır Geliştirme
Davranış Tipleri
Eleştirileri Karşılama
Kendini Kabul Ettirme
Güçlü, Zayıf Yanları, Çatışmaları ve Yanlış Anlamaları Yönetmek
Gerektiğinde İlgi Toplama ve Dağıtma
Müşteri İlişkilerinde Yeni Yaklaşımlar
Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati Yaratma
Müşteri Kazanma ve Elde Tutma Yöntemleri
Değer Oluşturma
CRM Kavramı ve CRM İle Pazarlama Yapmanın Yararları
Müşteri Derinleştirme ve Müşteriyi Değerine Göre Ayrıştırma
Hedef Odaklı Kampanyalar
Eğitim katılım payı ETO üyeleri için 140 TL olup, üye olmayan katılımcılar için 350 TL’dir. Katılım payı Odamız veznesine elden yatırılabilecek veya aşağıda belirtilen hesap numarasına havale/eft ile gönderilebilecektir. Eğitim katkı payı yatırılırken firma ünvanı, eğitime katılacak kişinin adı ve eğitimin isminin mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
Eğitime ait katılımcı sayısı sınırlandırılmış olup, kayıt yaptıran ilk 30 kişi eğitime katılabileceklerdir.
Başvuru süreci 26 Kasım 2019 Salı günü saat 17.00’da sona erecektir.
Eğitmen Doçent Tolga Torun’un özgeçmişine ulaşmak için tıklayınız.
Katılım Payının Yatırılacağı Hesap Bilgileri
Halk Bankası Sanayi Sitesi Şubesi
Hesap Adı: Eskişehir Ticaret Odası
Hesap Numarası: 16000030
IBAN: TR66 0001 2009 3510 0016 0000 30
Ayrıntılı Bilgi İçin;
Hatice ŞAHİN / Tel: 222 26 26 / 228
Mail: etoakademi@etonet.org.tr