HİZMET KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİ EĞİTİMİ
Odamız ve Osmangazi Üniversitesi işbirliğinde 4 hafta sürecek Hizmet Kalitesinin Geliştirilmesi Eğitimi alanında uzman Üniversite hocalarımız tarafından verilecek olup, Eğitim Odamız hizmet binasında gerçekleştirilecektir.
Eğitim konu başlıkları şu şekildedir;
Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Yeniden Satın alma Üzerindeki Rolü
Hizmet Kalitesinde Ürünün ve Fiyatın Önemi
Hizmet Kalitesinde Tutundurmanın ve Dağıtımın Önemi
Hizmet Kalitesinde Süreçlerin Önemi
Hizmet Kalitesinde İnsanların ve Fiziki Koşulların Önemi
Hizmet İşletmelerinde Talep ve Kapasitenin Dengelenmesi
Hizmet Kalitesi Ölçüm Yöntemleri
Başarılı Örnek Olay İncelemeleri
NOT : Eğitim haftada 2 kez (Hafta içi 18:00-20:00 arası) 4 hafta toplam 16 saat olarak gerçekleşecektir. Kurs akabinde Osmangazi Üniversitesi ile Eskişehir Ticaret Odası tarafından düzenlenen katılım sertifikası verilecektir.
Eğitim katılım payı ETO üyeleri için 140 TL olup, üye olmayan katılımcılar için 350 TL’dir. Katılım payı Odamız veznesine elden yatırılabilecek veya aşağıda belirtilen hesap numarasına havale/eft ile gönderilebilecektir. Eğitim katkı payı yatırılırken firma ünvanı, eğitime katılacak kişinin adı ve eğitimin isminin mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
Eğitime ait katılımcı sayısı sınırlandırılmış olup, kayıt yaptıran ilk 30 kişi eğitime katılabileceklerdir.
Başvuru süreci 1 Kasım 2019 Cuma günü 17.00’da sona erecektir.
Katılım Payının Yatırılacağı Hesap Bilgileri
Halk Bankası Sanayi Sitesi Şubesi
Hesap Adı: Eskişehir Ticaret Odası
Hesap Numarası: 16000030
IBAN: TR66 0001 2009 3510 0016 0000 30
Ayrıntılı Bilgi İçin;
Hatice ŞAHİN / Tel: 222 26 26 / 228
Mail: etoakademi@etonet.org.tr